·476 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Aralık 2017 00:00 Orhan Pamuk'a yapılan eleştirilerden herhalde en başta geleni çok uzun cümleler kurması, zannediyorum bu kitapta çıtayı arşa çıkarmış yazar; öyle uzun cümleler vardı ki kitapta, cümlenin sonuna geldiğimde "buraya nasıl geldik" hissiyatı veriyordu defaatle.Gerçekten zor okunan bir kitap, havada kalan çeşitli yerler var ama bunun dışında muazzam bir kitaptı, özellikle Celal Salik'in yazıları gerçekten enfesti. "Boğaz'ın Suları Çekildiği Zaman" bölümü hayatımda okuduğum en güzel dört sayfaydı. "Şehzadenin Hikayesi" bölümü de muhteşemdi. Kitap hakkında yapılacak en güzel özeti The Sunday Times yapmış bence: "Zengin,yaratıcı, modern bir ulusal destan."