Puan vermedi·208 syf.····Okunma: 01 Ocak 2025 22:37 Geçmişte veya günümüzde yaşadığımız bir olayı veyahut bir durumu basit, herkesin anlayabileceği şekilde nasıl mı anlatmalı? Yaşar Kemal bu konuda elini kaldıranlardan.
Kitap, ele aldığı konu itibariyle çokta yabancısı olmadığımız şeylerden bahsediyor. Özellikle yaşadığımız çağı göz önünde bulundurursak..
Güçlünün gücünü sonuna kadar kullandığı, kendisinden aşağı (güç olarak) olan ve sırf bu yüzden de her tür hakkı, otoriteyi kendinde gördüğü bir ülke düşünün. Yazar, olayları her ne kadar hayvanlar aracılığıyla anlatmış olsa da okundukça bunun hayvan veya insan olmasının pek de fark yaratmadığı görülecektir.
Herkesin, özellikle "biz böyle bir çağa nasıl, ne şekilde geldik" diyengillerin bu tarz sorularına bir nebze de olsa ışık tutup aydınlatacaktır.