·248 syf.····Okunma: 02 Ocak 2025 20:34 Uzun zamandır sevdiğim bir kitaba ( roman) denk gelemiyordum, Siyah İnci' yi çok sevdim ... Bu kitap ismi Siyah İnci olan bir at in otobiyografisi .. Anna Sewell , atları öyle güzel dile getirmiş ki ,boylesine duygu yüklü bir kitabi nasıl yazmış , inanılmaz . Resmen yaşamış bir at gibi yazarken ...
Bu kitabi okurken sürekli aklımda dolanan bir cümle oldu " bu dünya dönüyorsa iyi insanların hatrına dönüyor."
Okuyacaklara şimdiden keyifli okumalar diliyorum!