·55 syf.····Okunma: 04 Ocak 2018 18:30 İçeriğinden bihaber, yazarın bir eserini okumuş olayım diye almıştım kitabı. İlk başta Veda Hutbesini andırmadı değil :) Öğütlerle, tavsiyelerle dolu;birçok satırı altı çizilesi bir kitaptı. Sahip olduğumuz ama kıymetini bilemediğimiz şeylere dikkat çekiyordu. Bir değil birkaç kez okunabilir ve her seferinde farklı hisler uyandıracağına neredeyse eminim. Genel olarak beğendim. Kitaptan büyük bir beklentim olmadığı için -konusunu bile bilmiyordum açıkçası kısa öyküyü andırmıştı ilk bakışta- hayal kırıklığına uğramadım ama Halil Cibran okumaya devam etmeyi düşünecek kadar da sevmedim.