·335 syf.····Okunma: 03 Ocak 2025 11:15 Yılın son günlerinde başlayıp , yeni yılın ilk günlerinde bitmesi nasip olan kitap bu oldu. Hayvan Çiftliğinden sonra yazarın okuduğum 2.romanıydı. Herkes tarafından bu kitabın da iyi olduğunu duymuştum ve ben de ve aldım. Fakat büyük hayal kırıklığı yaşadım. Kitap beni kendisine hiç çekmedi. Ağır ilerleyen ve merak uyandırmayan bir kitap oldu. Ben çünkü bir roman okurken "acaba yarın neler olacak?" diye beni meraklandıran kitapları seviyorum. Bu roman bende h heyecan bile yaratmadı.