Tezer Özlü'nün okuduğum ilk kitabı... Üslubu bana biraz Adalet Ağaoğlu'nu biraz Füruzan'ı çağrıştırdı.İnce bir kitap olmasına rağmen yer yer olay örgüsünde kopukluklar olsa da , vurucu bölümler de mevcuttu. Yazarı iyi tanıyabilmek için etkilendiği yazarları ve hayatını da bilmek gerekiyor kanımca