Büyük bir ön yargıyla bir günde okudum fakat gereksiz bir ön yargıda bulunduğumu fark ettim. Sevgiye aç küçük bir çocuğun kolay olmayan yaşantısı ele alınıyor. O yaştaki bir çocuğun ölümü düşünmesi kadar korkunç bir şey daha bilmiyorum. Okunmaya değer.