Kitaptaki bir cümle ile değerlendirmeye başlamak istiyorum "Bir öğrenci bunu bir öyküye koysaydı, Çok basit kaçmış, derdim." ancak kitap metinlerarasılığı anlatı arasına rahatlıkla yedirmesi, yazma serüveni içinde olanlara yazarlıkla ilgili anektdotlar sunması ve 11. Bölümde kurguyu (bakış açımızı değiştirerek) sorgulatması ve bir hayvan ile (canlı veya insan mı demeliyim ) dostluğun sıcaklığını hissettirmesi yönünden takdir edilir bir eserdi...
aDostSigrid Nunez