·272 syf.····Okunma: 03 Ocak 2025 00:00 Beklentimin yüksek olduğu, gerilim okuyacağım diye heyecan yaptığım o kitap. İlk 200 sayfa boyunca son derece durağan giden, sonrasında da çok tatmin edici olmayan bir şekilde devam edip sonuca bağlanan bir kitaptı. Ben anlamadım güzel bir konu bulup, güzel de bir kurgu yaratıyosun ama bu kadar yavan ve sıkıcı bir anlatım, neden yani? Diyecek bir şeyim yok, okudum, keşke okumasaydım demiyorum ama mutlaka okunmalı da demiyorum. Bildiğim bir şey varsa böyle gerilim- gizem olmaz.