Zweig'ın birkaç eseri hariç çoğu kitabını beğenmişimdir. Beğendiklerimden birisi de Yakıcı Sır oldu. Kitabı 2 ana tema etrafında şekillendirmiş diyebiliriz. Birincisi, çapkın bir adam ve kocasından memnun olmayıp hayatında boşluklar olan bir kadının arasındaki çekim. İkincisi ve esas konu, bu olaya şahit olan çocuk, yani kadının çocuğu. Çocuğun dünyasından ve gözünden okuduğumuz kısımlar yer yer hüzünlendirirken yer yer de güldürdü.
Tavsiye ederim.