Puan vermedi·404 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Ocak 2025 20:08 Zaman zaman hepimiz daha depresif, karamsar,hayata öfkeli hissedebiliriz. Bu kitap eğer çoğunlukla mutsuz hissediyor kendimizi değersizleştiriyorsak bunu birazda olsa nasıl önleyebileceğimiz hakkında. Çünkü kitaba göre her şeyi mükemmel yapamayız ama her şeyi yanlışta yapmayız yani mutlaka tutunabileceğimiz bir nokta vardır. Aslında insan olmak hakkında bir kitap. Bilişsel terapi ve bazı uygulamalar hakkında bilgi veriyor. Gün içinde düşünce ve duygularımız üzerinde nasıl kontrol sahibi olabiliriz bunun üzerine ben herkesin bir kere okuması gerektiğini düşünüyorum:)