·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Ocak 2025 19:37 Kitap hayatımda okuduğum en iyi kitaplardan biri.Dili,konusu,akışı...Her şeyi ile mükemmel bir kitap.Kitap okumaya uzun süre ara vermiş ya da kitap okumaya yeni başlayacakların kesinlikle bu kitaptan başlaması taraftarıyım.
Kitapta karakterlerin konuşması bile o kadar güzel betimlenmiş ki sanki kitabı okumuyor da dizi izliyormuşsunuz gibi gözünüzün önünde oluyor bütün olaylar.
Anlatımı bir yana kitap gerçekten güzel duygulara yer verse de genel itibariyle bakıldığında ana fikri çok acı.Yaşam şartlarını çok güzel gözler önüne seren bir kitap.