Ezgi

@Ezgicel
8/10
·724 syf.··
2017 3. kitabı
Çevremdekilerin kitaba tutunamayacağımı iddia etmelerine rağmen bitirdiğim kitap. Aylar oldu okuyalı.Bu incelemeyi birden bire Turgutçuğum Özben' i hatırladığımdan yapıyorum.Sanırım en çok onu sevdim kitapta.Çünkü aslında onun gibi olan benim. Çoğu zaman yaptığım 'yumuşakça krallığı' kitaptaki tabiriyle. Yakın zamanda bu omurgasız dünyada sığınabileceğim bir Olric edinmek işten bile değil. Bence kitap iki çeşit insan figürüne dayanıyor(yazar belki böyle bir amaç gütmedi ama bence);biri Selim diğeri Turgut.Ya Turgut gibisin hayatta , ya da Selim gibi.Bazı insanlar vardır herkesin toplumsal normlara göre yaptığı işleri bi türlü başaramayan. Kaç yaşına gelse de düzenli bir işi,evi,ailesi olmayan...Selim böyle çıkıyor karşımıza,çarkın bozuk dişlisi,beceremiyor bir türlü yaşamayı; yani herkes gibi yaşamayı..Her nesilde çıkıyor Selim gibi bozuk dişliler,dikiş tutturamayanlar.. Bi de Turgut gibi,herkes gibi olanlar,olup da dayanamayanlar... Ah be Selim neden anlatmadın Turgut'a.
Edebiyat
TutunamayanlarOğuz Atay · İletişim Yayınları · 202475bin okunma
·
5 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.