8/10
·672 syf.··
Beğendi
·
2025 1. kitabı
·
12 günde okudu
·
Okunma: 07 Ocak 2025 16:21
Merhaba bugün üçüncü kitabı yeni çıkacak olan Dördüncü Kanat ile geldim. İlk olarak spoisiz bir yorum yapacağım çünkü bence okuyan herkes çoğu şeyi tahmin edebilir. Kitapta benim için hiçbir ters köşe yoktu ve okudukça tahmin etmeye devam ettim, bölümler geçtikçe de tahminlerim doğru çıktı. Yazarın kalemi iyi olsa da kitabı o kadar uzatmış ki ben okurken sıkıldım. Vi'nin bazı yerlerde salaklık seviyesinde olan aptallıkları beni çıldırtma noktasına getirse bile yine de zeki bir kadın karakterdi. Ama ben kitabı okurken bazı şeyler aşırı Cam Şato vibe aldım. Ama bu ayrıntılar sadece spoi ile verilebileceği ve o yorum da çok uzun olacağı için sakince spoi olmadan devam edeceğim. Xaden bu kitabı okumamda büyük bir etkisi olan ama bayılmadığım bir karakter oldu kesinlikle ondan daha iyi erkek karakterler okudum. Ayrıca hâlâ serinin üçüncü kitabı olan Oniks Fırtına da çoğu şeyin çözüleceğini düşünüyorum. Ayrıca sonunda olan bir şey aşırı saçmaydı. Ayrıca yazarın duygular üzerinde daha çok çalışması gerektiğini düşünüyorum. Çünkü kitaptaki duygular bana geçmedi. Ne smut sahneleri, ne aşk sahneleri ne keder ne de yas... Yazar her seriden bazı şeyleri almış ve kendi kitabında toplamış gibiydi. Okunur mu evet ama bu kadar uzun olmasına gerek var mı? Asla. Yine de okumayı düşünen herkese şimdiden iyi okumalar. Ben serinin diğer kitapları ile devam edeceğim. Son olarak kitapta azıcık smut sahne olsa bile şiddet sahneleri çok olduğu için on beş yaş üstü okuyucuların okuması daha iyi olur. Hoşçakalın.
Edebiyat
Dördüncü KanatRebecca Yarros · Olimpos Yayınları · 20236,4bin okunma
·
67 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.