Kitap aşırı heyecanlı ve manyakçaydı. Tabiki de birşeyler anlamıştım ama bu kadarını asla beklemiyordum. İnceleme girmeyi de unutmuşum 2.kitabı Hizmetçinin Sırrı bitirince farkettim. Kesinlikle birinci kitapta bitmeliydi ikinciye başlamasanız da olur. Yine de siz bilirsiniz. Bu kitabı tavsiye ederim okumanızı. Gerçekten hem ürkünç hemde dehşet verici. Kısaca bahsetmek isterdim ama fazlasıyla spoiler dolu olurdu o yüzden burada bitireceğim. Yazarın kalemini sevdim. Sadece bu kitabı ama 3. Kitabı Hizmetçi İzliyor okuyacağım tabiki seriyi bitirmek için ama hiçte umudum yok 2.den sonra . Bir de D Koğuşu adlı romanı var onu da okumayı düşünüyorum ama belli de olmaz.