“Hepimizin yürekte tuttuğu defterler var; yara defterleri…” cümlesinden de anlaşılacağı üzere okurken insana kendi hayatından da çıkarımlar yaptıran bir kitaptı. Kitapta sık sık yer alan soru cümlelerinin her birinde durup cevap ararken buldum kendimi.
Kitap 2020 yılı ile başlayıp okuyucuyu 1999 yılına götürüyor. Ana karakterlerden Cem Toker ve Sedef’in aşkını mailler üzerinden okuyoruz. Oldukça yoğun duygular, yaşanmışlıklar, alınan yaralar…
Altını çizdiğim cümleler ve epigraflar pek güzeldi. Tavsiye ediyorum. Burcu AlşanYara Defteri