Kitap bir Yunus Emre romanı…
Kitapta Yunus Emre’nin çıktığı yoldaki arayışları ve kendi içsel yolculuğu anlatıyor. Eşi ve oğullarıyla verdiği mücadeleye şahit oluyoruz. Her yaşadığı olaydan kendine bir ders çıkarması bizlere dolu dolu anlatılıyor. İskender Pala’nın akıcı diliyle kitabı soluksuz okudum. Okuyacak olanlara keyifli okumalar dilerim.