·712 syf.··Beğendi
···Okunma: 11 Ocak 2025 17:19 Nereden başlayacağımı asla bilmiyorum. Ben filmini izlediğim kitapları okurken hep ayrı bir zevk alırım ve mest olurum. Bunda da aynısı oldu çok sevdim okurken. Okuması çoooook uzun sürdü rs'de olduğumdan da olabilir ama yine de eğlenceliydi. Hayatımın şuanki odak noktası yks değil de kitap okumak olsaydı maximum 3 haftada biterdi.
Paulu daha iyi anladım. Chani ile olan ilişkisini daha çok sevdim. Filmde son sahneyi izlediğimde paule çoook çok sövmüştüm ve yanlış hatırlamıyosam chani de çok tripliydi ama kitapta mecbur olduğu bir şey olduğunun altını çok fazla çiziyor ve chani de her ne kadar kırılmış olsa da her şey bitmiş gibi davranmıyordu. Küçük Letonun ölümü niye bu kadar arada kaynadı anlamadım bu beni biraz üzdü. Kitabın 3-4 yılı kapsadığını asla bilmiyodım çünkü filmde de her şey aniden oluyomuş gibi toplasan 1 senede yaşanmış gibi ama chani ile paulun oğlu bile var yani. Kısaca kitabı baya güzeldi harika bir bilimkurgu. Zaman zaman sıksa da (baronun olduğu kısımlar) genelinde akıcı bir kitaptı. Seriye devam etmek isterim sevdim.