Kaan Kesinlikle oku. Anlatım tarzı benim açıma göre bir sorun yok. Ama içerik olarak önemli. Daha çok şöyle söyliyeyim: Kaliteli bir akademik tutumu var. Politize edilimemiş. Ben böyle şeyleri severim. Yani kitabın sonlarına doğru modern Türkiye tarihi ile ilgili yazmış bir şeyler. Biraz o politik olabilir ama onun haricinde güzel akademik. Birazda şeyden okuyorum. Bu abi Türk'lerin tarihini iskitlere ve onun öncesine kadar sürmenin derdinde. Ama böyle uçuk kaçık değil. Bilimsel akademik veri. Ben şeyden sonra karar verdim okumaya twitter'da iskitlerin kürt olduğunu iddia eden bi kürtçü'ye bu kitabı kaynak gösterip iskitler'in ve türk-moğol halklarının benzerliklerinden bahsedip iskitlerin türk olduğunu söylüyordu. Ondan karar verdim.