Çok önceden okumam gereken bir kitaptı, illa ki bir gün okurum diye bekletiyordum. Keşke daha önce okusaymışım, aslında herkesin söylediğinden çok daha fazlaymış bu kitap. Aynı zamanda komünizm rejimini eleştirmiş ve komünizm rejimini savunmuş. Aslına bakarsanız şuan ülkecek yaşadığımız siyasi durumlarla çok fazla benzerlik var fakat bizim milletimiz oradaki hayvanlardan farklı olarak bilerek ve isteyerek, hatırlayarak yani unutmayarak bunları yaşamayı seçiyor.
Her bireyin okuması gereken bir kitap. Hayvan ÇiftliğiGeorge Orwell