Puan vermedi·136 syf.··Beğendi
· her şeyden önce, özlem ve sevgi ile…
ilk başta, Mustafa Kemal Paşa’yı ve Nutuk’u çizgi romana çevirmelerine pek hoş bakmamıştım fakat yine de çocuklar için daha ilgi çekici bir hale getirerek öğretmenin amacıyla bunu yaptıklarını biliyordum. kitabın başında da kısa ve öz olarak buna değiniyorlar zaten.
özellikle gelişme çağındaki çocuklara okutulması gerektiğini düşünüyor ve tavsiye ediyorum.
“İstanbul’daki hükümet, Sivas Valiliği’ne kızmış mı? neden? halk, düşmanlara karşı çıkıyor diye mi? mücadeleye devam etmeliyiz.”