1/10
·160 syf.··
2018 7. kitabı
Bu benim 5.sınıf proje ödevim için okuduğum bir kitaptı daha 2.sayfasında kötü şeyler yazıyordu okumanızı tavsiye etmem yani bu kitabı okumayın bana göre kitap çok kötü
Edebiyat
BombaÖmer Seyfettin · İnkılâp Kitabevi · 20172,723 okunma
·
29 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kitap başarılı. Sadece yaşlarınıza uygun değilmiş.
Bencede çok kötü bir kitap bende arkadaşımdan alıp okumuştum bende tavsiye etmiyorum