Kitabı okuduğunuz süre zarfı içinde adeta olayları yaşıyorsun.Maya ve Max'ı yakınınızdaki biriymiş gibi benimsiyorsunuz.Bu da yazarın romanı ne kadar naif ve içten bir dille ele aldığını gösteriyor.400 kusur sayfa nasıl aktı gitti inanın anlamıyorsunuz.Bazı kitapları okurken bitti diye üzülürsünüz ya, Serenad da onlardan işte.