·479 syf.····Okunma: 12 Ocak 2025 14:25 Özlemişim Oğuz Atayı. Tutunamayanlardan sonra onu bir seviye olarak görüp biraz çekindim kitaptan ama gerek kurgusuyla bilinç akışıyla çok beğendiğim bir eser oldu.
Kitaba gelirsek kitapta Hikmet Benol un kafasındaki o bol kaoslu dünyaya konuk oluyoruz. Hayattan umduğunu bulamamış. Aradığı sevgiyi bulamamış mutsuz bir evlilik yaşayan Hikmet Bilgeye olan aşkıyla sevgisiyle tutunuyor yaşamaya ha bir de derdini anlatabildiği tek kişi olan Albayı ile. Sıkıntılarından içindeki karmaşadan kendi kurduğu oyunlarla bir sahne kurarak mücadele eder kendince. Kurduğu oyunlarla en derin meseleleri irdeler ve bunu yaşadığı gecekondu ve mahallesindeki komşular yapar. Kitap bilinç akışı ve postmodern bir üslupla yazıldığı için zor gelebilir lakin Hikmetin dünyasına girince buna alışıyorsunuz eğer kitaptan sonra ben ne okudum ya derseniz kitabın lezzetini almışsınız demektir çünkü her kitabı sevmek için tek ölçüt anlamak ya da akıcılık olmamalı. Keyifli okumalar :)