Puan vermedi·533 syf.····Okunma: 13 Ocak 2025 10:01 Her zaman kendi seçimlerimizle kurduğumuz bağlardan en vazgeçilmez olanının arkadaşlık, dostluk olduğunu düşünüyorum. Anlaşılmak varlığımızın kanıtlanması en temel isteğimiz. Toksik ve kaygılı bir kardeşliği ise bu kitapta okudum. Dünyaya geldiğimiz ilk andan çabalamaya başlıyoruz hayatta kalmak için emekleyerek, yürüyerek. Bu çaba biraz zaman sonra fiziksel olmaktan evriliyor. Hayatta kalmak için kabullenmek ve kendini var etmek gerekiyor. Bu sürecin sancısını aramızda zeki olanlar daha fazla çekiyor. Ama tüm bu çaba tıpkı kinyas'ın sonuyla sonlanmalı. Dünya güzelliğini bedelsiz göremiyoruz bazen. Bu kitabı zamanında okuduğumu düşünüyorum eğer daha gençken okusaydım muhakkak kinyas'ı küçümserdim. Tavsiyem bu kitabı zamanında okuyun