Okumaya başlarken büyük bir beklentiyle başlamıştım ama beklentimin çok altında bir kitaptı. Mevlana ile ilgili daha yoğun bir fikir sahibi olmak amacıyla başlamıştım fakat ilerledikçe sadece olayların nereye gideceğini öğrenmek için okuduğum bir kitaba dönüştü.