Puan vermedi·163 syf.····Okunma: 22 Temmuz 2017 23:12 Ne zaman okuduğumu hatırlamıyorum, birkaç ay oldu fakat gerçekten çok güzel bir kitap. Ben kendim için konuşursam, bazı kelimeleri bilmiyordum o yüzden okurken zorlandım biraz. Ama cümlenin ve hikayenin genelinden anlayabildim. Kısaca Sabahattin Ali'ye böyle bir eser için çok teşekkürlerimi sunuyorum. Ruhu şad olsun