Yazar beni büyük bir hayal kırıklığına uğrattı. Hikaye umduğum gibi sürükleyici değildi. "Rüya günlüğü", "berrak rüyalar" gibi saçma bir kurgusu vardı. Okurken ne ürperdim ne de ilginç buldum.
Kısaca Fısıltı Adam'a 9/10 puan veren bir okur olarak yazacak olursam, Gölge Katil maalesef sınıfta kaldı. Sanki başka bir yazar yazmış gibi hissettim. Vasatın altındaydı.