·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Kasım 2023 00:00 İki sene önce birkaç saatte okuyup bitirmiştim. Tüm hayatım gözlerimin önünden geçmişti okurken. Kendinizi bir güzel sorgulatıyor, kendinize gelmenizi sağlıyor kitap. “Amerikanvari” kişisel gelişim kitapları gibi boş motivasyonlarla sizi pohpohlayan bir içeriği yok. Gerçekler var, size tavsiye bile vermiyor hatta yazar. Sadece kendinize dönmenizi bir iç hesaplaşma yapmanızı sağlıyor diyebilirim. Kısacası kim olduğunuzu siz belirlersiniz, iyi de kötü de -istisnalar kaideyi bozmamakla birlikte- sizin elinizde mesajı veriyor. İçinden çıkamadığınız meselelerle boğuşurken bu kitaba denk geldiyseniz çok şanslısınız demektir. Okuyun, okutun.