Puan vermedi·511 syf.··
2018 3. kitabı
Tam ergenlik çağımın zirvelerindeyken okuduğum bir kitap. Nasıl ve neden almışım bu kitabı bilmiyorum. Tabi kitap demeye bin şahit... İlk kitap olduğu için ve yaşım sebebiyle hoşuma gitmişti. Şuan çok daha iyi anlıyorum ne kadar saçma ve boş bir kitap olduğunu.
Edebiyat
Kötü ÇocukBüşra Küçük · Ephesus Yayınları · 20214,634 okunma
·
12 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.