Teşekkür ederim 🌼 Çok güzel anlattınız, sevgi her zaman daha üstündür, Yeraltından Notlar'ı okumama rağmen düşücelerimde herhangi bir zedelenme yaşamadım. Yaşamak aslında budur, sevgi dolu, pozitif taraflara bak ve mutlu ol. Öbür türlü bir Yeraltından Notlar mahkûmu oluyoruz.