Öncelikle yoruma başlarken bu kitabı bu kadar çok seven insanın olduğunu bilmeden başladığımı ve daha önce tek bildiğim şeyin popüler olduğunu belirtmek istiyorum.
Yorumuma geçecek olursak ilk 100 sayfayı okurken beğenmeyeceğim diye çok korktum çünkü bu tarz kitaplar genelde aksiyona direkt dalar.Fakat sonrasında kendisini çok güzel toparladı.Yazarın dili açık ve akıcı betimlemeleri çok yerindeydi.Konusunun bu kadar güzel akacağını da düşünmemiştim bunu da çok sevdim.Karakterlere gelecek olursak ben Tamlinden çok daha cesur hareketler beklerdim Feyre cesareti ve tutkusuyla tüm kitabı tek başına sırtladı desem yeridir.Tamlin karakteri beni hayal kırıklığına uğrattı.Ama serinin geri kalan kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum çünkü bu evren beni resmen içine çekti.