Eğer elinize aldığınızda gerçekten tek solukta bitireceğiniz sizi hiçbir şekilde yormayan bir fantastik kitap arıyorsanız doğru yerdesiniz çünkü bu kitap tam olarak öyleydi . Aslında önyargılarla başladım hani klasik bir hikaye gibi düşünmüştüm ama gerçekten kitabı okuyunca ne kadar haksız olduğumu fark ettim. Eğer zaman yolculuğunu seviyorsanız kesinlikle okuyun çünkü gerçekten ilmek ilmek işlenmiş bir kitap. Her şey olması gerektiği gibi.Yazar gerçekten kurguyu başarılı bir şekilde gerçekleştirmiş.
SPOILER ALERT
Ama benim bu kitabı yedi puan vermemdeki sebep gerçekten Nick ve Joan ilişkisinin duygusuna hiçbir şekilde giremedim. O yüzden kitap bittiği zaman aşırı derecede bir etkilenme olmadı. Aynı şekilde Aaron ile vedalaşmalarında da herhangi bir duyguyu hissedemedim yani o duygu bana geçmedi üç puanı buradan kırdım .