Nasıl başlasam bilmiyorum bu kitabı okumak değişik bir histi.Feminizm,kadınlık,göçmenlik,aşk üzerine yazılmış bir şiir kitabı.Yazarın kadınların üzerine bile konuşmaya çekindiği her şeyi açık açık anlatması beni etkiledi diyebilirim.Daha çok düz yazı şeklinde yazılmış bir şiir kitabıydı.Kafiye vs durumlarına pek yoğunlaşılmamış ama buna rağmen okurken bir çok yeri post itledim.Süt ve Bal kitabına göre daha ağır konular üzerine yoğunlaşılmış.Eksik noktalarına rağmen açıp alıntılarını tekrardan okumak isteyeceğimden eminim.