Yazarın 'Satranç' tan sonra okuduğum ikinci kitabı oldu bu. Zweig duyguları okura çok iyi aktarıyor gerçekten. Kitap fazla uzun değil bu yüzden bir solukta okuyorsunuz ve ani bir duygu seli oluşuveriyor beyninizde. Böyle bir aşk olabilir mi bilemiyorum ama dışarıdan bakıldığında etkisi büyük, gayet başarılı ve okunası bir eser.