1984 ha? Aşırı bi beklendiyle başlamıştım ve ciddende öyle bir kitapla karşılaştım. Gecenin bir yarısı, kitabin son sayfanin son paragrafinin son 4 kelimesi. Ve dakikalarda duvarla bakışma. Neden boyle oldu? Hiç adil deil... diye defalarca sayikladim ve icimden gecirdim. Bir ogretmenimin tavsiyesi uzerine baslamistim kitaba, kendisi hukuk ogretmenimdir ve kitabi okuyup bitirince neden bu kitabi bir hukuk ogretmeni olarak bize onerdigini anladim.
Neden kölelik özgürlük, savaş barış ve cahillik te güçtür ki?