Müteahhitliğin bir okulunun olmaması, müteahhit olacak kişilerin hiçbir özel eğitime tabi tutulmadan, bir miktar sermayeyle deprem kuşağında bulunan bir ülkede inşaat yapabilmelerini aklım almıyor bir türlü. Bir mimar, mühendis olmak için eğitim yolunda harcanan ömürleri düşündükçe sinirim tepeme çıkıyor!