5/10
·184 syf.··
2018 3. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 10 Ocak 2018 17:19
Stefan Zweig hastasıyım aslında. Bendeki yeri çok başka lakin Clarissa hiçbir beklentimi karşılamadı. Okurken keyif almadım. Onun o efsane ruhsal tasvirlerini aradım bulamadım. Zweig’in uzun soluklu okuduğum ilk romanıydı daha öncesinde hep kısa eserlerini okumuştum. Belki de bu sebepten ötürü kitapla bağ kuramadım. Oysaki savaş hikayelerini severim... Neden? Neden?! ;) Bazı bölümler hoşuma gitmedi de diyemem. Kitabın büyük çoğunluğunda aradım bulamadım ama bazı yerlerde ‘Ben buradayım’ diye sezdiriyordu Zweig. Velhasıl kelam hala Stefan Zweig seviyorum. Bir kitabı beğenmedim diye silecek değilim. Bende sağlam bir yer bırakmış, sarsılmıyor.
Edebiyat
ClarissaStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 201717bin okunma
·
17 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.