10/10
·736 syf.··
2025 8. kitabı
500. Sayfaya geldiğimde biraz ara verdim çünkü abartıldığı kadar olmadığını düşündüm. Hikaye beni sarmadı. Yazarın beyaz leke kitabımı da okumuştum o sürükleyiciydi. Bu o kadar da olmadı. Moladan somra devam ettim ve bitirdim. Son 100 sayfası beni gerçekten mahvetti. Kim ne yapıypr ne diyor diye öyle bir karmaşa yaşadım ki anlatamam. Eğer hem gerilim hem de acı okumak istiyorsanız bir bakım derim. Evet kurgu güzeldi ama bence 3 seri olmasına gerek yoktu. 2 serilik bir kitap olsaydı daha çok beğenebilirdim. Ocak ayı favorilerime maalesef giremedi.
Emare - MaskeAslı Arslan · İndigo Kitap · 20221,948 okunma
·
99 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.