·188 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Ocak 2025 19:49 Bana bu kitabı ısrarla tavsiye eden arkadaşı sorguluyorum içten içe. Yanlış anlaşılmasın kötü değil kitap ama ısrarla okumanız gerek diyebileceğim bir kitap da değil. Mesela ben bu kitabı birine "lütfeeen oku" diyerek tavsiye etmezdim. Anlatmak istediği şeyi yakalayabilmek için merakla okudum ve bitirdikten sonra "ee ne oldu şimdi? Neydi yani ?" diye kapağa baktım durdum. 188 sayfalık kitabın yarısı cinsellikle dolu hatta bir ara iş çığrından da cinsiyet kavramlarından da çıkıyor. Anlatıcı açısından da kafamı karıştıran şeyler oldu. Dört karakterin ağzından anlatıyor ve ilk karakterin cümlelerinin birebir aynısı ile bir başka karakter kitap yazmaya başlıyor yada diğer karakterlerin sonlarını bir başka karakter biliyor. Ve özellikle kitabın bitiş şekli de bende bir enigma sendromu başlattı diyebilirim sanki yazar karakterlerden olabildiğince çabuk ve üstün körü bir şekilde kurtulmak istemiş gibi geldi. Ben de tıpkı Yatak Odası Filozofları gibi sonunu baştan yazmak isterdim bu kitabın.