·399 syf.····Okunma: 07 Mayıs 2016 00:00 13 yıl önce annem ve babam Yeşil Yol filmini izliyorlardı.. Ben de anne bu ne sıkıcı bir film çizgi film açar mısın demiştim, şimdi anlamazsın sen bunun değerini büyüyünce beraber de izleriz demişti. Aradan 13 yıl geçti ben King'le tanıştım. Önce bu kitabı okudum Yeşil Yolu.. Sonra da filmini izledim, kitap okuduğum en iyi kitaplardan, film de izlediğim en iyi filmlerden oldu. Kitabı okurken kimi zaman güldüm kimi zaman ağladım çokça duyguyu bir arada yaşattı yazar, peşin verilen hükümlerin yapılan ayrımların yanlışlığını kitaba o kadar güzel sindirmiş ki King, kitabı okurken yaşıyorsunuz adeta..