Çok beğenerek ve üzerinde düşünerek okuduğum bir kitaptı Aynalar Koridorunda Aşk. Özellikle ayna metaforunu nasıl kullanacağını merak ederek okumuştum. Kitabın üzerimdeki etkisini düşününce açıklayıcı ve nesnel bir perspektiften incelemenizi okumuş oldum.
Bir de özür dileyerek incelemenizde yazarın soy ismiyle ilgili ufak bir karıştırma olmuş sanırım 😊