Sıla duruşu, sesi, edebi uğraşı ve son olarak bu kitabı ile de şarkıcıdan öte 'sanatçı' olduğunu ortaya koydu. Şiir yazmak, şair olmak... Bu farklı bir konum. Kitapta çok güzel şiirler, sözler mevcut. Şiirlerin altındaki tarihler ve saatler de ayrı bir hoşluk vermiş şiirlere. Bu şiir bu tarihte ve şu saatte yazılmış. Bu çağrışımda bulunuyor insanda. 'Ben o saatte, o tarihte ne halde idim?'
Şiirler çok hoş. Ancak şiirler şair olarak değil şarkıcı olarak yazılmış bana göre. Kelimeleri yazarak değil de söyleyerek şiirleştirmiş. Kelime kullanımı... 'Gelcen, gitcen, yapcan, etcen vs.'
Sıla'da harika bir his yoğunluğu mevcut. Yaşanmışlık had safhada. Ancak kelimelere biraz daha özen göstermeli.