Çocukluğumun efsanesiydi. Büyüdüğümde hala bir çocuk kitabı zannediyordum ta ki “Martin Eden”i okuyana dek. Onu okuduğumda London basit bir çocuk kitabı yazmış olamaz dedim ve tekrar okudum tabi çocukluğuma göre daha yetişkin bir versiyonuyla ve çocuk gibi olmadığını yüzüme acımasızca vururken bundan büyük haz aldım :)