·261 syf.····Okunma: 12 Ocak 2018 02:05 Vaşilik insan doğasında vardır ve bu yıllarca süren çaba sonucu törpülenmiştir. Peki insanoğlu doğayla baş başa kalırsa kendinden birine zarar verecek kadar vahşileşe bilir mi ? Bunda cazip gelen ne ola bilir ? "İnsan" olmayı unutmak bu kadar kolaymıdır .. Ve ya yeniden "insan " ola bilmek .