Yazarın dili akıcı çabucak okunuyor.Tek sevdiğim yanı bu oldu kitabın.Beklentiyi yüksek tutmadan ara kitap olarak okunabilir. Basit bir konu, klişe karakterler ve kesinlikle detaysız . Kitabın sonu baştan belli.Ve çok tanıdık aşina olduğumuz konular.Sanki böyle bir film izlemiştim Ya da birkaç film bilemedim .