Ödev olarak alıp başlarda okumakta zorlandığım hatta yarım bıraktığım kitap.Sebebi çok kalın ancak akıcı olmadığını düşünmemdi.Ancak sonradan ilgimi çeken Osmancık sayesinde tekrar aldım elime.Çoğu insanın aksine Kemal Tahir hatrına bitirmedim kitabı.Önyargısız okumak gerekir ki ben tarih kitaplarına ilgi duymadığım halde beğendim gerçekten.