Popüleritesi yüzünden okumak istemesem de sonunda dayanamayıp okuduğum ve en sevdiğim kitaplardan biri olabilir.Benim beğendiğim şey ne yazarın dili ne de kitabın akıcılığı.Ben de uyandırdığı merak çekti kitabın içine beni.Ve ayrıca sonunu beğendiğim nadir kitaplardan.Kötünün cezasını çektiğini,son sayfayı 3-4 okumamda anlayabilsem de.