Açıkcası ismi sayesinde ilgimi çeken bir kitap.Ancak okumaya başladığımda isminin ve kapağının içerdeki hiç bir şeyi tarif edemediğini anladım.Gayet akıcı,etkileyici.İstediğiniz korku yada maceraysa bu kitap bu isteğinizi karşılamaz zira ben öyle sanıp okumuştum.Fakat gördüm ki iyi bir yazar insanı korku olmadan ürpertebilirmiş.Kitapla ilgili söyleyebileceğim iki şeyden biri de bu olurdu.Beklenmedik olaylar ve ürperti.