10/10
·232 syf.··
Beğendi
·
2018 20. kitabı
Kerbela olayını duyunca okuyayım dedim ve kütüphaneden aldım.Sanırım üç gün gibi bir sürede bitirdim.Kerbela olayı zaten çok etkileyici bir olay kitaptaki olay anlatım tarzı da güzel olunca kitabı çok beğendim.Bence olay çok güzel anlatılmış.Abartılmadan olduğu gibi çok güzel bir dille.Özellikle''Kim bir bardak su içerse beni hatırlasın'' sözü beni çok duygulandırdı.
Din
KerbelaSinan Yağmur · Profil Yayıncılık · 20122,290 okunma
·
12 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.