Kerbela olayını duyunca okuyayım dedim ve kütüphaneden aldım.Sanırım üç gün gibi bir sürede bitirdim.Kerbela olayı zaten çok etkileyici bir olay kitaptaki olay anlatım tarzı da güzel olunca kitabı çok beğendim.Bence olay çok güzel anlatılmış.Abartılmadan olduğu gibi çok güzel bir dille.Özellikle''Kim bir bardak su içerse beni hatırlasın'' sözü beni çok duygulandırdı.